Subject: FW: FW: Randvere keskus bussipeatus, Randvere tee, Randvere küla, Viimsi vald
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 11:40:14 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Sergei Tunka <[email-masked]>
Sent: Friday, June 7, 2024 5:30 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Randvere keskus bussipeatus, Randvere tee, Randvere küla, 
Viimsi vald

Tere,

Tänan märkuste eest. Märkused täidetud. Saadan täiendatud projekti.

https://www.dropbox.com/scl/fi/npyxizhmo893ylbi426i0/120324_PP_TL_2024-06-07.zip?rlkey=tx8gnbn8bzxmp8ubxxyva41qe 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/npyxizhmo893ylbi426i0/120324_PP_TL_2024-06-07.zip?rlkey=tx8gnbn8bzxmp8ubxxyva41qe&dl=0> 
&dl=0

Manusesse lisatud KH Energia-Konsult märkused ja kooskõlastus.

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

пн, 3 июн. 2024 г. в 11:26, Merike Joonsaar 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks:

1.	Seletuskirjas uuendada Liikluskorralduse peatüki sisu märkide ja 
teekattemärgistuse nõuete osas. Eemaldada viited kehtetutele standarditele 
ja mis puudutab riigitee osa, siis juhinduda kehtivast Riigiteede 
liikluskorralduse juhendist.
2.	Uute mastide asukohtades tuleb sõlmida isikliku kasutusõiguse (IKÕ) 
lepingud. Koostada IKÕ plaan.
3.	Bussitaskule IKÕ-t ei sea. Jalgratta- ja jalgteele tuleb IKÕ seada 
(näidisplaan manuses).
4.	Tehnovõrkude osas asendiplaanile lisada ümber paigutatud mastide kaugused 
tee äärest (teekatte ääre märgistusest) ning mastide juures kajastada nn 
kaabelduse ja muhvimiste osa.
5.	Kraavi peaks pikendama (haljasala ulatuses). Lisada plaanijoonisele 
kraavi põhja kõrgusarvud.
6.	Lisada äärekivi lõppu proj. kõrgusarv veendumaks, et rentslis on tagatud 
nõutav vähim  pikikalle  0,5%.

7.	Kas bussitasku sisenemiskiilu lõppu ei oleks tähisposti vaja?
8.	Seletuskirjas on märgitud bussipeatuse tasku projekteeritud laiuseks 2.0 
m (joonistel 3,0m). Seletuskiri vajab korrigeerimist.

NB! Katendi eksperdi tähelepanekud edastan Teile esimesel võimalusel.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Sergei Tunka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, May 4, 2024 3:49 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Randvere keskus bussipeatus, Randvere tee, Randvere küla, Viimsi 
vald

Tere,

Käesolevaga edastan Randvere keskus bussipeatuse projekti. Palun läbi 
vaadata.

https://www.dropbox.com/scl/fi/6cgryszvid1zbndqfkzuz/120324_PP_TL_2024-03-31.zip?rlkey=9bjkhwz0wxv1z0hquvfsu14s7 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/6cgryszvid1zbndqfkzuz/120324_PP_TL_2024-03-31.zip?rlkey=9bjkhwz0wxv1z0hquvfsu14s7&dl=0> 
&dl=0

Viimsi VV vastus tänavavalgustuse kohta:

Eraldi tehnilisi tingimusi mastide ümber tõstmiseks pole vaja võtta, 
projektis näidata mastid uude asukohta ümbertõstetavatena.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige